На специално коледно събитие Кока-Кола благодари на своите партньори в страната, с които заедно реализира своите проекти в България за по-добро и устойчиво бъдеще, инвестирайки в местните общности, развитието на младите хора и опазването на околната среда. Събитието уважиха министърът на туризма Николина Ангелкова, посланикът на Гърция негово превъзходителство Григориос Василоконстандакис и заместник посланикът на САЩ нейно превъзходителство Мартина Стронг. Привествия бяха получени от Българската агенция на инвестициите, от министъра на образованието, Комисията по защита на околната среда и водите и от министъра на българското председателство на ЕС. Компанията беше удостоена и с почетния Златен знак на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България за цялостен принос към икономическото, соицалното и образователното развитие на България, както и с почетния плакет на БЧК за партньорство в сферата на дарителството и доброволчеството.
„Най-голям принос за обществото може да има, само когато бизнесът, публичният сектор, неправителствените организации и медиите обединят усилията си за качествена промяна в българското общество“., коментира Светослав Атанасов, изпълнителен директор на Кока-Кола ХБК България и обяви, че компанията ще инвестира 6 млн. евро през следващите месеци, а до началото на 2019 г. те ще нараснат на 20 млн. През годините, в които компанията оперира в страната, инвестициите в българската икономика надхвърлят над 550 милиона. Именно благодарение на съвместните усилия със своите партньори, Кока-Кола осъществява редица проекти в полза на обществото, в които ежегодно се инвестират над 700 хиляди лева.
Стоян Иванов, изпълнителен директор на Кока-Кола България обяви поетия наскоро ангажимент на компанията на глобално ниво – да намали количествата захар и калории на своите продукти с 10%. „Горди сме да обявим, че в България процентите ще бъдат 20 и така на практика всеки две от три наши напитки ще са нискокалорични“, добави Стоян Иванов. Кока-Кола е и водещата в индустрията компания, която се ангажира да информира своите потребители и да постави таблици с хранителните стойности върху етикета си.
Двамата изпълнителни директори благодариха лично на всички свои партньори, сред които представители на институции, работодателски организации, общини, медии и партньори.
В България Кока-Кола развива своята социална дейност в три основни направления: развитие на младите, околна среда и подкрепа на местните общности. Сред най-големите инициативи на Кока-Кола са екологичната кампания „Моят зелен град“, която отбеляза своята 10-та годишнина през 2017 г. В нея се включват редица неправителствени организации и партньори с цел популяризиране на грижата за околната среда. Като част от 10-те издания на „Моят зелен град“ служители на Кока-Кола в България успяват да озеленят, почистят и облагородят редица местности, горски пространства и паркове в София и страната, а през изминалите три бяха засадени и осиновени 5250 дървета, за които Кока-Кола полага специални грижи като част от кампанията.
Развитието на младите хора е основен приоритет на Кока-Кола и именно затова най-новата инициатива – образователната програма „Дай старт на успеха“ цели намаляването на броя на икономически неактивните млади хора у нас. Кока-Кола ХБК България е партньор на фондация „Заедно в час“ и подкрепя визията за равен достъп до качествено образование на всяко дете в България, както и е съмишленик на инициативата „Образование 2030“, чиято цел е качествена промяна в българското образование.
Преди броени месеци Кока-Кола ХБК България е посочена за най-желан работодател от студентите в първото по рода си национално проучване Graduated Survey, проведено сред 7003 студенти от 51 български университета. В компанията пряко са заети 2 100 души, но всъщност тя поддържа 19 200 работни места в българската икономика, представляващо 0.6 % от работната сила в страната. От 2002 г. до днес са създадени два модерно оборудвани центъра за производство на безалкохолни напитки и минерална вода, откриха се два центъра за споделени услуги в областта на информационните технологии, финансите и човешките ресурси.
За поредна година стартира Коледна благотворителна кампания на Coca-Cola в България и БЧК за осигуряване на „Топъл обяд“ в училище. Оборотът от кампанията „Кока-Кола коледна работилница за добрини“ ще бъде дарен на Българския Червен кръст за осигуряване на „Топъл обяд“ в училище за 300 деца в неравностойно положение. Кока-Кола е и постоянен дарител при бедствия в страната.