През следващите 5 години потребителската технологична и медийна индустрия ще нарасне с над 500 млрд. долара. писането на съобщения ще надмине социалните мрежи. Според него услугите за съобщения ще прибавят 1,1 милиарда нови потребители до 2018 г.
Това са част от прогнозите,които даде бизнес стратегът Майкъл Улф по време на обширна презентация за бъдещето на технологиите и медиите през 2016 г. по време на конференцията на вестник Wall Street Journal.
Той предвижда още, че идва „убиецът на кабелите”, но загатва, че няма да изглежда така, както очакваме. Според него средният американец посвещава повече време на технологии и медии, отколкото на спането.
Улф предвижда, че времето, прекарано за големи дигитални дейности като видео, аудио, социални медии и игри, ще продължи да се увеличава. Многофункционалността на потребителите ще нараства, тъй като нови продукти и преживявания разширяват броя на моментите, в които извършваме повече задачи, пише Business Insider, цитиран от Money.bg.
Това, което хората могат да правят в приложенията сега, ще го правят чрез приложенията за съобщения утре.
Майкъл Улф смята още, че следващите големи победители в стримийнга на аудио вече са се появили. Днес младите хора, слушащи музика, прекарват повече време в слушане чрез стрийминг услуги, но AM/FM радиото остава най-големият източник на музика.
Ако изключим употребата на YouTube за слушане на аудио, миналата година онлайн музиката е била доминирана от три услуги – Pandora, Spotify и Vevo. Това, заради което новодошъл в стримийнга на музика ще може да стане успешен, са оригинални и уникални песни, каквито се откриват в SoundCloud и YouTube. До 2020 г. приходите от дигитална музика ще са 10 млрд. долара в световен мащаб, като стрийминг услугите ще държат над половината от пазара за сметка на свалянето на музика.
С нарастващата употреба на новите технологии слушателите ще преминат от аналогови носители към дигитални – аудио книги, излъчване на живо на спортни събития и т.н.
Майкъл Улф е бил в борда на Yahoo, помогнал е на Мариса Майер по пътя ѝ към поста на главен изпълнителен директор и е съосновал консултантската фирма за технологии и медии Activate, където изпълнява длъжността на управляващ директор. Кариерата му се разпростира от управляващ партньор в консултантската компания McKinsey до главен оперативен директор на мрежите на музикалния канал MTV.