post

Huawei пусна на българския пазар новия смартфон Huawei P9 със специална услуга за допълнителна едногодишна гаранция “VIP сервиз”. Чрез нея клиентите ще могат да се възползват от още една година гаранция към стандартния двугодишен договор. Услугата влиза в сила от дата на закупуването. В този период компанията се ангажира с една замяна на дисплей в случай на неволно счупване. „VIP Сервиз“ опцията позволява и замяна на телефона вместо ремонт при доказан хардуерен дефект през първите три месеца от гаранцията.

За да може да се възползва от „VIP Сервиз“ опцията, всеки потребител с Huawei P9 е нужно да активира членството си в Huawei Клуб чрез вграденото приложение HiCare и да завърши регистрацията в рамките на 30 дни от датата на покупката на смартфона.

При възникнал проблем потребителите трябва да изпратят или да донесат телефона си до най-близкия оторизиран сервиз на Huawei. Всички сервизи могат да бъдат проверени чрез приложението HiCare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *