Разработчиците на играта Dead or Alive Xtreme 3 нагледно показаха възможностите на енджина Soft Engine 2.0, който позволява да се постигне висока реалистичност в областта на деформациите на човешкото тяло. Частите на тялото могат да променят своето положение и външния си вид в зависимост от земното притегляне, движенията на персонажа и въздействието на околната среда.
Благодарение на спецификата на серията DoA, възможностите на игровия енджин могат да бъдат забелязани и от неспециалисти в компютърната графика. Разбира се, всички достойнства на Soft Engine 2.0 ще бъдат оценени най-добре от притежателите на PlayStation 4, докато собствениците на PS Vita ще видят само част от специалните ефекти.
Трябва да отбележим, че подобни видеоклипове вече са публикувани, но в Team Ninja явно смятат, че не е излишно да напомнят за своя проект. Премиерата на Dead or Alive Xtreme 3 е планирана за 25 февруари.