Две златни награди за blizoo от конкурса за нови марки Transform Awards 2011

Телекомуникационният оператор blizoo получи две златни награди от европейския конкурс за нови марки Transform Awards 2011, организиран от водещото списание за корпоративни комуникации, Communicate.

На церемония в Лондон в края на миналата седмица blizoo и консултантът по ребрандирането Siegel+Gale бяха отличени за най-добра смяна на марката след сливане на компании, както и за най-добро ребрандиране на годината в Централна и Източна Европа.

Журито включва 24 специалисти – консултанти и мениджъри в най-големите рекламни и PR компании в света.

„Радваме се, че новата ни марка е оценена като успешна. Искаме тя да бъде нестандартна, привлекателна и симпатична за потребителя. Целта ни е с нас забавлението да бъде максимално близо и достъпно и марката ни трябва да носи същото послание”, каза Васил Щонов, Директор Стратегии и маркетинг на blizoo, който беше в Лондон за награждаването.

blizoo беше създадена през октомври 2009 г. в резултат на сливането на кабелните оператори „КейбълТел” и „Евроком”.

Новата компания, собственост на европейския фонд за дялови инвестиции EQT, носеше името „КейбълТел Евроком” до май 2010 г., когато беше представена новата й марка – blizoo. В основата на идеята й е да бъде изцяло различна по име и характер от всички телеком компании в България.

Според проучвания в края на 2010 г. blizoo e сред четирите най-разпознаваемите марки от потребителите в сектора по-малко от година след създаването си.

Оценяващите кандидатурите в конкурса Transform Awards 2011 са водещи експерти в областта на рекламата, маркетинга и PR, а сред клиентите, за които са работили в професионалната си практика, са компании като IKEA, Barclays, KPMG, Coca-Cola, Deutsche Bank, Mercedes-Benz, General Electric, Visa, Lufthansa, Samsung, BBC, McDonald’s, Starbucks и много други.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *