Дебютът на Apple Watch Series 3 миналия септември отбеляза огромен поврат в интелигентната технология на Apple. Благодарение на включването на клетъчна свързаност, часовникът за пръв път може да е самостоятелно устройство, което не се нуждае от непрекъсната връзка с iPhone. Именно заради това не е изненада, че той бързо се превърна в хит на пазара, въпреки че компанията все още отказва да разкрие конкретни цифри за продажбите му. По време на последния доклад на Apple за печалбите обаче, Тим Кук се похвали, че часовникът е отбелязал рекордни нива през 2017 година.
В светлината на тези факти, не е изненада и, че Apple доминира на пазара на носими устройства до края на миналата година, според данните, публикувани от IDC, които сочат, че продажбите на Apple Watch през последното тримесечие на миналата година са 8 милиона единици, а делът на компанията при носимите устройства е скочил от 14.4 % до 21 % в сравнение с предходната година:
IDC посочва още и, че последното тримесечие на 2017 година е и първото, в което Apple заема позицията на лидер на пазара, след като няколко последователни се нареждаше след Fitbit и Xiaomi. Компанията оглави пазара в точното време, когато много потребители на носими устройства преминават към такива с клетъчна свързаност, а тя се предлага и от Apple Watch Series 3. С 8 милиона продадени бройки, гигантът е едноличен лидер в тази пазарна ниша към края на 2017 година, докато Fitbit се нарежда на второ място с дял от 14.2%, следвана от Xiaomi и Garmin със 14.2% и 13% съответно.