Българската консултантска компания Балкан Сървисис взе участие в конференцията Microsoft Days 2011, която се състоя на 30-31 март в Арена Младост, София.
На събитието Христина Димитрова – мениджър бизнес развитие, представи цялостното ноу-хау на Балкан Сървиси във внедряването на продукта за управление на връзките с клиенти Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management), както и данни от опита на компанията в областта на корпоративните мобилни приложения за сектора на директните продажби.
Компанията представи и мобилното CRM приложение за ефективна дистрибуция изцяло разработено от нея. То се интегрира напълно към CRM системата Microsoft Dynamics, както и с различни офис приложения (MS Outlook, MS Office) и др.
Мобилното CRM решение, което вече е внедрено успешно в клиенти на Балкан Сървисис, дава пълна свобода на търговските служители, позволявайки им да извършват ежедневните си задачи и да разполагат с фирмената информация, без значение къде се намират.
В рамките на конференцията Балкан Сървисис направи презентация – Case Study, съчетана с демонстрация наживо на възможностите на решението за мобилна търговия, показвайки в конкретни примери как то може да увеличи ефективността в продажбите.
Презентацията предизвика сериозен интерес и въпроси от страна на посетителите на форума, а след нея компанията проведе и томбола с награда – безплатно разработване на демо решение за два дни.