АБВ спечели приза „Любима марка” в категория „Български сайт”

АБВ спечели титлата „Любима марка“ в категорията „Български сайт”. Това показват резултатите от класацията „Любимите марки” (MyLovemarks.eu).

Класацията протече на три етапа, като при последния от тях потребителите трябваше да изберат една от три марки в категория. АБВ се пребори с достойната конкуренция на Dir.bg и Dnes.bg, като гласовете за нея бяха над петдесет процента повече от тези за другите участници в категорията.

Благодаря ви 3 милиона и 100 хиляди пъти за тази награда, каза бранд мениджърът на марката Ева Мичева на церемонията по връчването на отличията и допълни, че точно толкова са активните пощенски кутии в АБВ към момента.

3 милиона и 100 хиляди е огромно число, още по-внушителен е броят писма, които се обработват на ден – 25 милиона, а 700 хиляди души на ден влизат в АБВ, за да се информират, забавляват или просто да проверят пощата си, посочи Мичева.

АБВ е прекрасен продукт, който ни радва повече от десет години, онзи ден синът ми си направи първия e-mail акаунт и ми се похвали, че е в АБВ, каза по време на церемонията Десислава Бошнакова, собственик на ROI Communication и добави, че това е продукт, който се ползва от всички поколения, не само от младите хора.

Класацията „Любимите марки“ се провежда за втора поредна година, като организаторите от месечното списание за икономика и мениджмънт BGBusiness Review отчитат сериозно повишаване на интереса към събитието.

59 компании се бориха за титлата в 21 категории. Nokia за втора година е любимата марка на българите, след като получи най-много гласове от потребителите. Adidas беше отличена в две категории – спортни стоки и облекла и обувки. В категорията „Печатна медия” спечели „Капитал”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *