Не се изненадвайте, ако започнете да виждате реклами във видеоклипове, направени от по-малки създатели в YouTube. Социалната мрежа актуализира своите общи условия с нов раздел, който й дава право да си осигурява приходи от клипове в канали, което не са част от партньорската програма. Това обаче не означава, че създателите им ще печелят от това, обяснява YouTube в публикация във форума си.
За да отговори на условията на Partners Program, създателят трябва да живее в държава, където тя е активна, да има 4000 публични часа на гледане през последните 12 месеца и над 1000 абонати. YouTube пускаше реклами в клипове от канали, които не отговарят на тези критерии само при специални обстоятелства, например ако създателят им преди това е бил член на YPP. Занапред обаче, социалната мрежа може да си осигурява приходи от всеки клип, стига да отговаря на насоките, подходящи за реклами.
Това означава, че няма да се пускат реклами в клипове, които съдържат неподходящ език, насилие, сексуално съдържание, оръжия и прочие. В допълнение в раздела си “Право на осигуряване на приходи”, YouTube добавя и “лица” към видове информация, която хората нямат право да събират от нейната услуга и обяснява, че сайтът никога не е разрешавал събиране на лична информация, но сега забраната е категорична. Промените ще навлязат първо в САЩ, а до края на 2021 година и в цял свят.