Телекомът спечели приза за най-добър проект за работодателска
марка от годишните награди Employer Branding Awards на b2b Media
Yettel спечели първото място в категорията Employer Branding Project от годишните награди Employer Branding Awards, организирани от b2b Media.
Призът се присъжда на телекома за цялостната вътрешна стратегия, насочена към въвеждането и утвърждаването на бранда Yettel сред служителите на компанията.
Детелина Смилкова, председател на Българската асоциация за управление на хора и председател на Human Potential Cluster, връчи наградата на Евелина Цонева, мениджър „Развитие на таланти“ в Yettel и Ирина Панайотова, експерт „Корпоративни комуникации“ в компанията.
Проектът, с който Yettel спечели приза, включва поредица от събития и инициативи за ангажиране на служителите с новите ценности на бранда и формиране на корпоративната култура в унисон с идеологията на Yettel – модерен бранд, насочен към хората и с концепция за баланс в основата на всичко. Програмата цели не само да представи новия бранд сред служителите, но и да ги въвлече в изграждането на корпоративната култура – един от най-силните инструменти за ангажиране на служителите.
Част от стратегията е провеждането на Yettel Ideathon Challenge, 6-седмичен хакатон за идеи, тяхното концептуално развитие и приложение. В хакатона всеки служител има възможност не само да сподели, но и да работи по осъществяването на своите идеи и предложения. Партньор в реализирането на Yettel Ideathon Challenge е студиото за бизнес редизайн launchlabs Sofia.
Годишните награди на b2b Media отличават бизнеси и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд.