Миналата седмица Xiaomi разкри нова функция, наречена Mimoji, а приликата и с Memoji на Apple е очевидна. Въпреки, че компанията опроверга това с официално прессъобщение, сега тя прави още една стъпка напред, като използва собствените реклами на Apple, за да популяризира Mimoji в сайта си.
Потребител на Weibo сигнализира, че продуктовата страница на Xiaomi, посветена на Mi CC9 демонстрира рекламата Music Memoji на Apple, в която пеещ аватар танцува. Тези реклами могат да бъдат открити и в сайтове за електронна търговия като JD.com и Suning, заедно с официалната графика на Mimoji. Според генерелния мениджър на Xiaomi за връзки с обществеността, Ксу Джейун, всичко това е случайно, в резултат на грешка на персонала на компанията. Memoji и Mimoji са триизмерни аватари, които потребителите могат да използват, за да обагатят съобщенията си, а версията на Xiaomi включва стил, подобен на тази на Apple, както и очила, изглеждащи точно като тези на Memoji. Всеизвестно е, че компанията си създаде име, що се отнаса до копиране на продукти и функции на Apple през годините.