X-Ray Limited Edition превзе София

С изложба на британския фотограф Хю Търви и караоке парти в столичния клуб Jim Beam бе представена новата линия компютърни аксесоари на Canyon.

Продуктите от X-Ray Limited Edition олицетворяват един дързък и различен поглед към техниката, и са създадени специално за потребителите с вкус към оригиналния IT дизайн.

За представянето на серията бе поканен Хю Търви – фотограф, който създава рентгенови снимки и работи съвместно с Британския институт по радиология.

Освен оригинални пана Търви разработи и дизайна на новата лимитирана серия на Canyon. Висококачествените снимки на слушалки, колонки и лаптопи се превръщат във визията на X-Ray моделите.

За представянето на серията бе направена изложба на рентгенови картини в културния център Червената къща.

„Рентгеновите лъчи са страхотни – не можем да ги видим, но те ни позволяват да видим нови неща,“ сподели Хю Търви по време на събитието за представяне на серията. „Доволен съм, че работата заедно с Canyon ми позволи да представя тази идея на над 60 пазара и да покажа своите произведения с подобни изложби в повече от 10 държави.“

Фотографът дойде в България заедно с вицепрезидента „Маркетинг и продажби“ на Canyon Хеерт ван Дайк. Той разказа повече за процеса по създаване визията на новата лимитирана серия: „Опитахме се да снимаме продуктите с рентген в болница в Холандия, но качеството беше далеч от задоволителното. Свързахме се с Хю и той ни помогна да направим най-интересната си лимитирана серия до този момент дори по-добре, отколкото си я представяхме.“

Продуктите с отличителен дизайн се приемат добре и на българския пазар, като се наблюдава и ясен тренд за покачване на търсенето, по думи на продуктовия мениджър на Canyon за България Любомир Бабуров: „Първата ни лимитирана серия с графити-дизайн съставяше 10% от оборота на Canyon за последното тримесечие на миналата година. До момента новите ни две лимитирани серии, които пуснахме през лятото, заемат 16% дял от оборота от въвеждането им на пазара до момента, а с X-Ray в портфолиото ни очакваме до края на годината дизайнерските аксесоари да са 20% от общия оборот за второто полугодие на 2011.“

Интересът към аксесоарите с оригинален дизайн на Canyon се формира както от отличителния вид на продуктите, така и от допълнителните инициативи на марката за привличане вниманието на младите.

Представянето на X-Ray Limited Edition продължи в клуб Jim Beam в Студентски град с караоке-парти, от което смелите певци си тръгнаха с награди: рентгеновите слушалки и колонки на марката.

Над 200 човека пяха и се забавляваха заедно с DJ Onyx и водещата Вяра Атова, а правилният градус на настроението бе осигурен от Sobieski.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *