post

Разработчиците вярват, че са намерили елегантно решение на проблема с приемствеността на разказа

 

Въпреки че Kingdom Come: Deliverance имаше само един край, средновековната ролева игра включваше няколко важни решения. Разработчиците от Warhorse Studios сега разказаха под каква форма последствията от тях ще бъдат пренесени в продължението.

Авторите на Kingdom Come: Deliverance 2 са били изправени пред задачата да въведат в крак новодошлите и в същото време да отбележат решенията, взети от ветераните на франчайза. Warhorse вярват, че са намерили елегантно решение на проблема с приемствеността на разказа.

Няма да има директно прехвърляне на сейвове от първата част към Kingdom Come: Deliverance 2, а и разработчиците не са искали да тръгнат по пътя на Dragon Age 2 или Pillars of Eternity II: Deadfire, където преди да започнат пасажа, питат за събитията от последната игра.

До края на първата част главният герой на поредицата – Индржих от Скалица – се е превърнал в доста важна личност, но само в своята родина. В Кутенберг (мястото на действието на продължението) никой не е чувал за успеха на главния герой от провинцията.

„В Кутенберг хората естествено ще се интересуват от вас. Вие не сте оттам, така че какво сте направили в други области? Кой сте вие? С какво сте се занимавали? Отговорите на тези въпроси ще се превърнат в част от предисторията ви”, казва Уорхорс.

Според водещия дизайнер на Kingdom Come: Deliverance 2 Прокоп Джирса подходът, който са избрали разработчиците, ще направи формирането на предисторията на Индржих в продължението безпроблемно.

Kingdom Come: Deliverance 2 ще излезе през 2024 г. за компютри (в Steam, Epic Games Store), PS5, Xbox Series X и S. Нов трейлър на играта (вероятно с дата на излизане) ще бъде показан на откриването на Summer Game Fest 2024 в нощта на 7 срещу 8 юни.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *