Walmart обяви, че купува производителя на смарт телевизори Vizio за 2,3 млрд. щ. долара. Сделката все още предстои да бъде одобрена от регулаторните органи.
Двете компании планират да комбинират рекламните си бизнеси. Walmart вече има рекламен бизнес на стойност 2,7 млрд. щ. долара, а Vizio ще увеличи достъпа му до ключова информация за потребителите като данни за гледаемост и др.
“Вярваме, че комбинацията от тези два бизнеса ще бъде впечатляваща, тъй като представлява пресечна точка между търговията и забавлението” -коментира вицепрезидентът на Walmart. “Технологията ни ще помогне да донесем мащабирана, свързана телевизионна рекламна платформа за Walmart” – добави изпълнителният директор на Vizio Уилям Уанг.
Придобиването може също да бъде отговор на вътрешния бизнес на Amazon с Fire TV. Онлайн гигантът има един от най-големите рекламни бизнеси в САЩ след Alphabet и Meta, а умните телевизори му помагат да събира персонализирани информация за целева реклама.