New Moment New Ideas поема всички рекламни и немедийни активности на VIVACOM от 1 юли тази година. Компанията беше избрана да обслужва телекома след конкурс за избор на рекламна агенция, който стартира в средата на май.
Двата най-важни показателя, с които New Moment New Ideas спечелиха одобрението на комисията, бяха стратегическите идеи, заложени в презентацията на заданието им, както и доброто познаване на телекомуникационния пазар, което демонстрираха по време на презентациите.
„Изборът, който направихме, беше изключително труден, най-вече поради факта, че всички поканени агенции дадоха най-доброто от себе си и представиха наистина изключителни предложения. Основното предизвикателство към тях беше да отправят силно послание към клиентите и да покажат стратегическо мислене в представянето на цялостната комуникация на продуктите и услугите на VIVACOM. Агенцията, която избрахме, се доближи най-много до този модел,” каза главният търговски директор на телекома Александър Димитров.
Поканени в конкурса бяха пет компании, избрани по множество критерии. Двете най-важни изисквания към тях бяха агенциите да са доказали своята креативност и стратегическо мислене, както и да притежават достатъчно потенциал да поемат голям клиент. В надпреварата се явиха агенцията, която и досега обслужва VIVACOM – Пъблицис Марк, както и New Moment New Ideas, Euro RSCG, Графити ББДО и Huts JWT.
В шортлиста на VIVACOM попаднаха New Moment New Ideas, Euro RSCG и Графити ББДО.
Конкурсът за нова агенция е част от процеса по превръщането на VIVACOM в оператор за интегрирани услуги с обща стратегия и еднакъв подход към клиента. Тази визия телекомът заложи още с ребрандирането си миналата година и иска да наложи и в представянето на бъдещите си продукти и услуги пред широката аудитория.
New Moment New Ideas спечелиха и първия конкурс обявен след приватизацията на телекома за цялостно рекламно и медийно обслужване на марката БТК през 2004 г. Те бяха рекламна агенция за фиксирания бизнес на VIVACOM до средата на 2008 г.
Медия агенция на VIVACOM остава Арчър Айдиас (новото име на Лео Бърнет), които и към момента обслужват медийното планиране на телекома.