Една седмица безплатен интернет и 50 допълнителни минути към фиксираните планове на потребителите дава VIVACOM като компенсация за техническите проблеми на клиентите си, които между 11.30 и 18.30 ч. вчера бяха засегнати от смущения в системата на оператора.
Компенсацията ще важи както за частни, така и за бизнес клиенти на телекома.
Потребителите на VIVACOM Net ще получат една седмица безплатен интернет за пакета, който са си заявили, а клиентите на фиксираната услуга на VIVACOM – 50 допълнителни минути за разговори в мрежата на оператора.
Компенсацията ще бъде отразена в сметките им за март или април в зависимост от отчетния период на съответния потребител.
Подобна мащабна компенсация се прави за пръв път у нас. VIVACOM предприема тази стъпка, тъй като отчита сериозността на възникналия проблем и неудобството, което създаде на своите потребители в комбинация с утежнената метеорологична обстановка в цялата страна.
За да бъдат компенсирани потребителите, те ще трябва да направят заявка за проблема, които са имали със съответната си услуга.
Начините за подаване на заявки ще бъдат публикувани утре, 8 февруари, на сайта на телекома – www.vivacom.bg.
На 6 февруари вечерта VIVACOM отстрани изцяло техническия проблем, който затрудни нормалното функциониране на мрежата на телекома в страната. Работата на мрежата и всичките й функции бяха възстановени към 18.30 ч. на същия ден.