VIVACOM стартира програма за лоялни клиенти – VIVACLUB, която за първи път у нас обхваща всички домашни потребители на една компания, независимо от услугата, която ползват от нея.
Стратегията на телекомуникационния оператор е да предоставя на участниците в програмата отстъпки от почти всички продукти и услуги, необходими на едно домакинство.
Телекомът си партнира с лидери от различни сектори на българския пазар, като постепенно броят и разнообразието на предлаганите оферти ще се увеличава.
С VIVACLUB всеки лоялен клиент ще има възможността да ползва отстъпки за почти всички битови услуги – от хранителни магазини до банки и автомобилни компании, както и специални оферти за телефони, лаптопи, таблети и друго оборудване.
Отстъпките стигат до 30% и важат за всеки лоялен клиент на оператора, независимо дали ползва една или няколко VIVACOM услуги.
Единственото условие, за да се възползва потребителят, е да носи със себе си своята VIVACLUB карта.
За да бъде лоялен един клиент, той трябва да използва поне една от услугите на телекома – фиксирана, мобилна, интернет или телевизия, да е активен клиент в последните 6 месеца и да няма закъсняло плащане на фактура за този период.
Ако отговаря на тези три условия, той се включва автоматично в програмата, получава едно от общо три нива на лоялност и може да заяви своята VIVACLUB карта напълно безплатно на номер 123.