VIVACOM получи престижната награда на Grapevine Awards за най-добра вътрешнокомуникационна кампания. Компанията беше номинирана и успя да впечатли журито на конкурса с проекта си „Големите 5”.
Наградата беше връчена вчера от председателя на журито Кевин Рък, ръководител на Комуникационната стратегия за регионите на Обединеното Кралство в Бритиш Телеком.
„Големите 5” има ключово значение за цялостната комуникационна стратегия на компанията по въвеждане и утвърждаване на корпоративните ценности, защото това е първият проект, в който служителите изцяло имат решаващата роля и отговорността да определят онези свои колеги, които в най-голяма степен олицетворяват корпоративните ценности и неформално са се превърнали в пример за подражание.
Кампанията поставя началото на ежегодна класация, която и в следващите години ще продължи да отличава най-добрите служители, които според своите колеги въплъщават в себе си ценностите на VIVACOM – ефективност, динамичност, честност, иновативност и вдъхновение.
Официалната церемония по връчването на наградите Grapevine Awards беше проведена вчера в хотел Радисън. В оспорваната битка за призовете се състезаваха компании с утвърдени традиции в организирането на вътрешнокомуникационни кампании и събития за мотивиране и сплотяване на служителите си.
Конкурсът за наградите Grapevine е създаден по инициатива и идейна концепция на Apeirоn Academy – организация, която работи за популяризирането на професията вътрешен комуникатор в България.