VIVACOM получи награда за вътрешни комуникации на BAPRA Bright Awards 2011

Проектът на VIVACOM „VIVA Star и Големите 5“ бе отличен с награда във второто издание на престижния конкурс за постижения в сферата на връзките с обществеността BAPRA Bright Awards 2011.

Проектът на телекома спечели първо място в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“, а призът бе връчен вчера вечерта на Пламен Черешаров, мениджър „Човешки ресурси“ в компанията, по време на официална церемония.

Проектът „VIVA Star и Големите 5“ е разработен от отдел „Връзки с обществеността и корпоративни комуникации“ в сътрудничество с отдел „Човешки ресурси“ на VIVACOM.

Инициативата представлява ежегодна вътрешнокорпоративна класация, чиято цел е хората в компанията да разпознаят петте корпоративни ценности в отличителните качества на своите колеги и да номинират най-иновативния, най-честния, най-ефективния, най-вдъхновяващия и най-динамичния сред тях.

Кампанията се развива като истински риалити формат, в който всеки може да номинира всеки и да гласува за своите фаворити чрез безплатен SMS.

В рамките на пилотното издание на „Големите 5” са получени повече от 20000 SMS-a, което е свидетелство за успеха на инициативата.

В надпреварата за престижните статуетки на Българската асоциация на PR агенциите тази година се включиха общо 65 кампании, проведени през 2010 г.

Победителите във всичките шест категории на BAPRA Bright Awards бяха селектирани и в последствие избрани от изцяло чуждестранно жури, формирано от доказани специалисти от целия свят.

Председател на журито за втора поредна година е Пол Холмс, основател на The Holmes Report Group и експерт по PR с повече от 20 години опит в списването и оценяването на PR техники и кампании.

В журито членува и президентът на Международната консултантска организация на PR асоциациите ICCO – Ричард Хютън. Останалите членове са председатели на PR асоциациите в Румъния, Германия, Словакия, Дания, Финландия, Чехия, Русия, Франция и Белгия.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *