Експертно обслужване и разширяване на възможностите за тестване на място са най-търсените подобрения, които клиентите на VIVACOM изискват от магазините на оператора.
След проучване сред потребителите телекомът създаде нова визия и подобри ефективността на обслужване в най-голямата магазина мрежа в страната под един бранд.
За удобство на потребителите само за година компанията увеличи с близо 15% точките за пряк достъп с клиентите си и в момента разполага с над 225 магазина в цялата страна.
Новата визия ще позволи на много потребители едновременно да тестват предлаганите продукти и услуги като мобилни устройства, таблети, интернет свързаност и телевизия, и лесно да комбинират желаната от тях крайна оферта.
VIVACOM предлага редица услуги с национално покритие, които могат да се комбинират в пакетни решения, спестяващи до над 50% от цената на услугите поотделно.
С новата си футуристична визия магазините наблягат на изживяването, което потребителят получава при прекия контакт, възможността да тества на живо всички нововъведения във високите технологии и голямото разнообразие от Hi-Tech устройства.
В момента там могат да бъдат изпробвани над 80 последни модела мобилни телефони и още толкова други високотехнологични продукти, качеството на мобилната и стационарната мрежа на оператора, високата скорост на интернет пакетите и възможностите на предлаганата интерактивна телевизия.