Над 200000 лв. инвестира VIVACOM в своите стажанти през 2011 г.
Компанията за първи път у нас създаде специализиран модул за обучението на младите хора в специфични умения, който бизнес средата в България изисква, а висшето образование не предоставя.
Такива например са работа в екип, комуникационни и презентационни умения, както и способността на младите да идентифицират и да се задържат на желаната позиция.
Програмата за развитие на стажантите обхваща всички 100 човека, които тази година практикуват своя стаж в компанията и им позволява да придобият общи умения и познания как да се продават успешно на пазара на труда.
За тримесечния си престой в компанията освен натрупания практически опит и специализираните обучения, стажантите участват и в специално създаден за тях тиймбилдинг, чийто основен модул залага на развитието на уменията им за работа в екип, както и идентифицирането на лидерските заложби на участниците.
VIVACOM е една от малкото компании на пазара, които предлагат платен стаж за младите хора в своята организация.
Телекомът отчете бум в интереса към настоящата си кампания и увеличи с 30% бройката на стажантските позиции.
Над 5500 кандидати се състезаваха за първоначално обявените за 2011 г. 77 вакантни позиции.