Unroll.me разби сърцата на потребителите, които научиха, че данните им са били продавани

Една услуга за отписване от нежелани абонаменти бързо стана популярна сред потребителите и това е Unroll.me, но сега се оказва, че след като беше придобита през 2014 година от Slice, тя е развила и допълнителен бизнес с продажба на обобщени данни за потребителите, които я използват. Главният изпълнителен директор на компанията заяви само, че е разстроен от факта, че потребителите се чувстват предадени от това, че съдържанието на пощата им е продавано на компании като Uber.

Създадената през 2011 година услуга позволява на клиентите да се откажат от пощенски списъци, бюлетини и други досадни съобщения в пощата си, като за целта изисква достъп до кутията и разрешение да сканира данните за връзка, за да може да анулира абонамента. След като беше закупена от Slice през 2014 гозина, Unroll.me е започнала да се занимава с продажбата на обобщени данни за потребителите си на приложения, от абонамента за които те всъщност искат да се откажат. Това признание дойде като част от историята на New York Times за Uber, която беше един от най-големите клиенти на Slice Inteligence и търсеше начин да си набави информация за своя ключов съперник Lift. Продажбите на данни са били анонимни и обхващат продажбите както на Uber, така и на Lift, но компанията нито потвърди, нито отрече този факт.

След като тази история беше публикувана, главният изпълнителен директор на Unroll.me и съосновател на услугата Джоджо Хедая, изрази искреното си съжаление корпоративния блог, като умело не спомена нищо за продажбата на данни.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *