post

Samsung Electronics обяви, че всички модели UHD 2016 телевизори са получили Ultra High Definition (UHD) TV сертификат от Digital Europe (DE), съвместен орган на 62 европейски корпорации и 37 национални асоциации, опериращи в сферата на технологиите и потребителската електроника. Digital Europe е една от най-влиятелните организации, представляващи дигиталната и технологичната индустрия в Европа.

Телевизорите на Samsung, вариращи от линията 2016 SUHD TV до гамата UHD TV Series 6, са изпълнили високите стандарти за UHD сертификат, определени от DE, и вече ще носят европейското UHD TV лого, както и етикета на Асоциацията за потребителски технологии (Consumer Technology Association – CTA®). И двата етикета за сертификат ще бъдат показани върху UHD телевизорите на Samsung по време на изложението IFA.

Специално за своя сертификат, DE определя „пиксел“ като минимален елемент на резолюцията на дадена картина, който е способен да възпроизведе същата яркост както целия екран. Броят на пикселите по хоризонтала и вертикала трябва да се състои от блок от три субпиксела (червен, зелен и син), без да се включват допълнителните субпиксели, които не са част от RGB гамата.

Допълнителните изисквания за получаване на сертификат от DE включват:

• Минималната оптимална (native) резолюция на дисплея както при LCD, PDP и OLED мониторите, така и при DLP екраните, трябва да бъде 3840×2160 при 16:9 формат
• Минимална колориметрия от BT.709
• Дисплеят трябва да разполага с поне една достъпна за потребителите единична пътека, която не рендерира UHD данните с честотата на кадъра; или със резолюция по-ниска от получената през UHD интерфейса от източника
• Дисплеят трябва да има поне една достъпна за потребители единична пътека, която не намалява нито резолюцията, нито честотата на кадрите на UHD данните

„Нашите телевизори ще служат като важна отправна точка за потребители, когато избират UHD телевизор с високо качество на картината, дори когато не са запознати с трудните технологични термини и изисквания. Уверени сме, че този нов сертификат от Digital Europe, обозначен с UHD лого, ще даде на потребителите допълнителна увереност, когато купуват UHD телевизор“, каза Саймън Сунг, старши вицепрезидент, Visual Display Business към Samsung Electronics.

В началото на септември Samsung ще започне нова комуникационна кампания за качеството на картината на своите UHD телевизори, която цели да помогне на потребителите да направят информиран избор, когато купуват UHD телевизор. Новата кампания ще подчертае и използването на RGB панели при UHD телевизорите на Samsung и ще запознае потребителите със свързани с UHD технологии.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *