Twitter все по-активно се насочва към видео стрийминга като своя основна услуга. Компанията обяви, че е сключила 12 нови партньорства с компании и ще стриймва тяхно съдържание, съобщава CNET.
Live Nation например ще стриймва серия концерти на известни изпълнители. Twitter ще излъчи по интернет и 20 WNBA игри, както и предавания с възможности за задаване на въпроси на атлети и др. Освен това Twitter ще има и 24-часов новинарски стрийм, който ще се реализира от Bloomberg.
“Добавянето на тези 12 нови стелки е знак за успеха на нашата стратесия “само в Twitter”, която комбинира висококачествен видео стрийм с уникалните възможности за комуникация на Twitter”, коментира Антъни Ното, който е главен оперативен директор на компанията.
Една от основните цели на Twitter е да увеличи времето, което потребителите прекарват на платформата ѝ, както и да даде повече възможности на рекламодателите. Според данни на Twitter над половината от потребителите ѝ са под 25-годишна възраст и повечето ползват сайта през смартфон. Затова и по-голямата част от съдържанието, което ще се стриймва, е насочено именно към младите.
В момента Twitter вече има над 40 партньорства за стрийминг. Само за тази година вече е излъчила над 800 часа съдържание. Така компанията постепенно се превръща в медийна, а не само в социална мрежа. Нещо, което тя цели от доста време и изглежда най-сетне постепенно намира своята ниша.