Twitter продължава да се бори със засилената конкуренция от страна на Snapchat и Instagram и отчита най-бавния растеж на приходите от листването си на борсата през последното тримесечие на 2016 г. Акциите на компанията се сринаха с 10% до 16,81 долара в търговията преди отварянето на пазара в четвъртък, съобщава “Ройтерс”.
Приходите записват ръст от само 1% до 717,2 млн. долара, оставайки под средната оценка на анализаторите за 750,1 млн. долара. Коригираната печалба обаче е над силно занижените оценки.
Потребителската база на компанията обаче се увеличава с 4% до средно 319 млн. активни потребители месечно при очаквани средно 319,6 млн. активни потребители на месец.
„Макар че ръстът на приходите продължава да изостава спрямо растежа на аудиторията, прилагаме същия фокусиран подход, който увеличи потребителите ни, към приходите от продуктовото ни портфолио. Това ще отнеме известно време, но се движим бързо, за да покажем резултати”, казва главният изпълнителен директор Джак Дорси в изявление.