Twitter купи индийска компания за „пропуснати обаждания”

Тази седмица от Twitter обявиха официално, че са придобили известната индийска компания за мобилен бизнес ZipDial. Според анализаторите придобивката ще даде допълнителен тласък на социалната мрежа в Индия, където тя вече се радва на сериозен растеж.

И въпреки че параметрите по сделката остават неясни, анализатори прогнозират стойности между 30 и 40 милиона долара.

Колкото до самата компания – дейността и е доста интересна. Тя дава възможност на хора, които нямат достатъчно средства или желание да получат информация за различни неща само като „клипнат” на даден номер. Именно поради тази причина някои я наричат компания, която печели от пропуснати обаждания.

За какво точно ще използват тази технология от Twitter не е ясно, но според мнозина освен по-сериозното им присъствие в Индия – целта е да се направи нещо подобно и в глобален мащаб.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *