Twitter тества функция за ексклузивно съдържание и платено ниво с разширени инструменти.
Всъщност главният изпълнителен директор на компанията, Джак Дорси потвърди още през юли миналата година, че Twitter обмисля абонамент за своята платформа за социални медии, но тогава всичко беше на много ранен етап. По-късно същия месец някои потребители започнаха да виждат анкети, които ги питат за тяхното мнение относно платено ниво на услугата. Сега Bloomberg съобщава, че Twitter работи по модел на абонамент от години и, че напоследък проектът е получил тласък, в опит да бъдат увеличени приходите.
Сред другите опции, които компанията разглежда е превръщането на Tweetdeck в платена услуга. Популярното приложение, което беше придобито от компанията през 2011 година позволява на потребителите да виждат множество времеви линии едновременно, освен че предлага функции като управление на няколко акаунта наведнъж, планиране на туити и изграждане на колекции.
Друга функция, която Twitter проучва за получаване на приходи позволява на създателите да таксуват последователите си за ексклузивно съдържание, докато самата компания ще взима комисионни. На дневен ред са и възможността за отмяна на туити и по-задълбочени инструменти за персонализиране на профила за платени потребители. Освен това платеното ниво може да предложи емисия, която не съдържа реклами, достъп до клипове с по-висока резолюция, или такива с по-дълъг лимит и достъп до подробни аналитични данни. Всички тези възможности обаче, все още са в ранен етап на развитие и от тях не се очакват сериозни приходи през текущата година.