Twitter пуска таргетирани реклами

Едно от малкото места в интернет, останало все още незасегнато в голяма степен от рекламата, скоро очевидно няма да е същото. Това стана ясно, след като от Twitter официално обявиха, че започват да провеждат тестове със своята нова рекламна платформа, която ще добави към съществуващите възможности за реклама още редица опции.

Както може да се предположи, мениджърите в една от най-популярните социални мрежи твърдят, че рекламата в техния сайт няма да е натрапчива и досадна, а дори ще е полезна за потребителите. Но дали не сме чували това твърдение вече няколко пъти от редица сайтове и услуги?

„Услугата”, която първоначално ще бъде промотирана само на потребители в САЩ всъщност ще показва промотирано съдържание за мари, към които те вече сами са проявили интерес. Рекламата ще е умна и ще използва кеша на браузъра и различни бисквитки.

Така ако например сте търсили кола с някаква марка преди няколко дни в Google в Twitter ще започнат да ви се показват съобщения за намаления на нейната цена, изгодни оферти от автокъщи в района, където се намирате и т.н.

От социалната мрежа категорично заявяват, че няма да предоставят никаква информация за потребителите на трети страни.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *