TP-LINK запазва своята водеща позиция

TP-LINK затвърждава лидерската си позиция на пазара за мрежово оборудване и през второто тримесечие на 2014 г., според проучване на аналитичната компания IDC. Изследването класира производителите на устройства за безжична свързаност на база реализирани приходи и брой продадени устройства.

Според тримесечният доклад на IDC (Worldwide Quarterly WLAN Tracker) за 2-рото тримесечие, компанията

TP-LINK е с най- голям пазерен дял (на база на броя продадени единици оборудване):
•    TP-LINK притежава глобален пазарен дял от 49,25%
•    Втората компания в класацията е с пазарен дял от 9,29%
•    Следващите в класацията ( от 2-ро до 4-то място) имат общ пазарен дял от 20,66%
„Доволни сме, че IDC потвърждават глобалното лидерство на TP-LINK на пазара на безжичното мрежово оборудване”, каза Анди Чен, директор на отдела Международен бизнес в TP-LINK. “Укрепването на нашата позиция се дължи на поетият ангажимент към нашите клиенти и партньори, както и непрекъснатите усилия, за разработване на качествени и ефективни продукти.”

TP-LINK с лидерска позиция на WLAN пазара
През последните три години и половина TP-LINK  е на челно място в класациите за производители на безжично мрежово оборудване, според докладите на анализаторската компания IDC: IDC Worldwide Quarterly WLAN Tracker .
През Q1 и Q2 на 2014г. пазарният дял на TP-LINK нараства значително с 10.98% ( от 38.27% до 49.25% ).
Анди Чен добавя: “Процеса за контрол на качеството на продуктите TP-LINK е на най-високо ниво. Преди да се фабрикува нов продукт, той  се подлага на строг тест, който  разиграва т7000 различни сценария на употреба. Ако дори само един от тестовете води до незадоволителни резултати, то целият производствен процес започва от начало. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *