Toshiba отвори интегриран център за услуги в Истанбул

Toshiba Europe GmbH отваря нов кол-център в Истанбул – интегрирано решение, създадено да даде на клиентите на Toshiba по-добро обслужване след покупката и бързо справяне с всякакви въпроси и евентуални проблеми с техните ноутбуци и телевизори.

Стремежът на марката да предоставя качествени услуги за клиентите си е причина кол-центърът на Toshiba в Турция да е първият подобен в Европа, който ще предложи консултации по всякакви въпроси, свързани с компютрите и телевизорите на компанията.

Новооткритият кол-център ще предостави на потребителите професионално обслужване директно от Toshiba.

Служителите на кол-центъра са обучени да предлагат решения за всички възможни ситуации и проблеми след продажбата.

Връзка с кол-центъра може да се осъществи по телефона на номер 444 85 85 от понеделник до петък между 9 и 18 ч.

Освен това, клиентите от Турция могат да се обърнат към служителите на кол-центъра и през формата за контакт на уеб сайта за поддръжка http://www.toshiba-turkey.com/destek.

Маркус Кополд, Директор обслужване на клиенти, Цифрови продукти и услуги за Централна и Източна Европа, Турция и Израел заяви: „Ние сме особено радостни по повод официалното откриване на кол-центъра на Toshiba днес. Това е потвърждение на намерението ни да предоставим най-доброто обслужване за нашите клиенти след покупката. Наш приоритет е да дадем на потребителите на Toshiba качествено преживяване с тяхното устройство, като постоянно търсим нови начини да подобрим отношенията с нашите клиенти.”

Операторите в кол-центъра на Toshiba ще определят дали продукта, за който клиентът се е свързал с тях има хардуерен проблем и ще ги насочват към най-добрия и най-близък до тях сервизен партньор на компанията.

Ако проблемът е причинен от липсващ или неизправен драйвер или настройка на BIOS, както и в случаите, когато нещо не е инсталирано правилно, операторът от кол-центъра ще предложи съвет и възможни решения на проблема по телефона.

Кол-центърът ще предлага и други услуги, като например възможност да се закупи удължаване на гаранцията или помощ в случай на проблеми с регистрацията.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *