През последните години предпочитаната от младите потребители стрийминг платформа TikTok невднъж им помага да открият както настоящи, така музикални изпълнители от близкото минало. А сега компанията е напът да стартира своя собствена услуга за стрийминг на музика.
През месец май ByteDance е подала заявка за търговска марка в Службата за патенти и търговски марки на САЩ за бранда „TikTok Music“. Според документите, услугата ще позволи на потребителите да „купуват, възпроизвеждат, споделят, изтеглят музика, песни, албуми, текстове, както и да предават аудио и видео на живо, да редактират и качват снимки като корици на плейлисти, да коментират музика, песни и албуми” и др.
Китайската компания вече има приложение за стрийминг на музика, наречено Resso, но то е достъпно само в Индия, Бразилия и Индонезия. Това приложение има някои от функциите, споменати в заявката за търговска марка, като плейлисти, споделяне на песни и взаимодействие с общността.