Samsung Electronics Co., Ltd. днес обяви глобалната премиера на The Wall Luxury на InfoComm 2019 в Орландо, Флорида съобщиха от Pixelmedia.bg. Последната версия на The Wall, специален по поръчка модулен Micro LED екран от Samsung, може да бъде съобразен с всякакви размери и пропорции, подобрявайки интериора на жилищното пространство. The Wall Luxury предлага следващо ниво потапяща картина и гарантира на потребителите превъзходно качество на картината в комфорта на собствения им дом.
Освен това, посетителите на InfoComm 2019 могат да се докоснат до най-новите дисплейни иновации на Samsung, включително MagicINFO 7 с аналитично решение, базирано на изкуствен интелект, новия Flip 65” и QLED 8K signage.
The Wall Luxury: Величествен екран в уюта на своя дом
Samsung представя своята луксозна версия на The Wall – новаторският Micro LED, широкоформатен модулен дисплей. Идеален дори за най-светлите зони на луксозните жилищни пространства, The Wall Luxury се конфигурира и персонализира в различни размери и съотношения от 73” в 2K резолюция до 292” в 8K резолюция. С дълбочина по-малка от 30 мм, тънкият дизайн без видими ръбове, заедно с персонализирани декориращи рамки, позволяват на дисплея да се слее естествено със заобикалящата го среда, като гарантира, че няма да наруши желаната атмосфера, в която е позициониран.
Наличен по поръчка в световен мащаб, включително и в България, от юли 2019г., The Wall Luxury предлага нови потребителски интерфейс и преживяване. На базата на проучване на начина на живот на потребителите и техните предпочитания, новият луксозен модел надхвърля не само качеството на изображението, но осигурява и потребителско изживяване, съобразено с личните предпочитания. Персонализираната рамка за декорация подобрява дисплея и гарантира, че ще допълни чудесно всяко луксозно пространство. Благодарение на 100 000-часовия живот на самоизлъчващите се диоди, The Wall е проектирана така, че никога да не се изключва, а да се превърне в цифрово платно, което най-добре отговаря на нуждите и на личното настроение на собственика. Когато екранът не се използва, Ambient режимът може да визуализира разнообразие от избрано изкуство като картини, снимки и видео, както и персонализирани снимки с цифрови рамки, които най-добре отговарят на личните предпочитания на собственика.
The Wall Luxury също е оборудвана с процесор с изкуствен интелект за качество на картината – Quantum Processor Flex. Той осигурява оптимизирано качество на картината сцена по сцена, независимо от оригиналния формат на източника. Quantum Processor Flex е процесор за качество на картината, базиран на машинно обучение, който анализира милиони изображения, за да калибрира оригиналната ниска резолюция според модулната резолюция на екрана.
Независимо дали гледате класически филм, дългоочаквано спортно събитие или най-новата конзолна игра, AI upscaling, максималната яркост на технологията Quantum HDR от 2000 нита и 120Hz опреснителна честота осигуряват богато и неповторимо визуално изживяване. За да допълни визуализацията на дисплея, Samsung си партнира с водещите в индустрията доставчици на домашно забавление и автоматизация. Сред тях са Harman Luxury Audio и Steinway Lyngdorf за аудио решения; Control4, Crestron и Savant за решения за домашна автоматизация; и Domotz, Ihiji и OrvC за възможности за отдалечено наблюдение.
„През последните дванадесет месеца внимателно проследихме тенденциите в интериорния дизайн и технологиите, за да оформим продуктовото планиране и развитие на The Wall Luxury“, казва Seog-gi Kim, изпълнителен вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics.
“Възнамеряваме да създадем неповторим продукт, в унисон с начина на живот и вкуса на тези, които търсят най-ексклузивните и върховни визуални преживявания в домовете си.”
MagicINFO 7 с AI-Based Analytics: Превръщането на цифровата реклама в полезна информация
MagicINFO 7 на Samsung е мощно решение за управление на съдържанието и устройствата за всички видове интелигентна дигитална медия, което позволява на предприятията удобството да създават, планират и възпроизвеждат съдържание в една мрежа от означения, като същевременно осигурява информативна бизнес информация чрез интегрирано събиране и анализ на данни в реално време. Това е всеобхватна платформа, която може да отговори на всички бизнес изисквания.
Търговският дисплеен пазар се променя бързо и много фирми изискват адаптивно съдържание. MagicINFO Analytics, задвижван от Brightics AI, превръща дисплеите в платформа, за да предостави бизнес информация. Тази технология позволява на потребителите да оптимизират и автоматизират промоции и кампании в магазините, базирани на интегрирани данни в реално време. Използвайки MagicINFO Analytics, маркетолозите могат да анализират поведението на големите данни и поведението на клиенти в магазина, за да предлагат най-подходящото съдържание, персонализирано за нуждите на потребителите. MagicINFO Analytics също така предоставя значими отчети за ефективността, които позволяват на мениджърите и търговците на дребно да разберат по-добре резултатите от промоцията, като предоставят информация на бъдещите маркетингови кампании.
На InfoComm 2019, Samsung са създали пространство, специално вдъхновено от тенденциите на пазара, за да демонстрират многото възможности и предимства на мощното решение за анализ MagicINFO. На щанда, Rule Manager, Behavior Sensing и Brightics AI инструменти позволяват контекстови маркетинг на решението, анализ на трафика, персонализирани възможности за моделиране и анализ. MagicINFO 7 поддържа всички интелигентни оригинални продукти на Samsung и от 2019 г. ще бъде въведен във водещата в отрасъла QLED 8K signage – което означава, че всички потребители ще се възползват от пълното въздействие на тази напреднала технология, като в крайна сметка ще подобрят ангажираността на клиентите, спестявайки им време и пари. Решението MagicINFO 7 ще бъде налично на базата на заявена поръчка.
New 2019 Flip 65’’: Digital flipchart for enhanced collaboration
Следвайки успеха на 55-инчовия модел, новият Flip 65” е най-новото попълнение в портфолиото на Samsung с дигитални флипчарти, което предлага по-големи възможности за сътрудничество в рамките на лесен за навигация дисплей. Първоначално представен на InfoComm 2019 и достъпен в световен мащаб от края на август, 65-инчовият модел предлага множество нови функции и е най-бързият в света интерактивен сензорен дисплей – позволява на екипите да работят по-интелигентно, по-бързо и по-ефективно.
По-големият 65-инчов екран оптимизира употребата на дисплея и е идеално решение за големи заседателни зали и класни стаи, които изискват по-голям екран. За този модел Samsung въвежда No Gap Wall Mount, премахвайки всяко ненужно пространство между продукта и стената, което осигурява естетически издържано позициониране, независимо от ъгъла.
Сега Samsung предлага усъвършенствано дигитално изживяване, което прави прехода от аналоговото към цифровото писане. Функциите Note Layer и Merge to Roll създават напълно интерактивна бяла дъска, докато режимът Brush разпознава широка гама от дебелини на писалки, което гарантира, че потребителите могат да създатат изображенията, които желаят, само с един замах със същата лекота, както с истинска четка. Режимите за воден и маслен живопис позволяват различни стилове и текстури, докато възможностите за смесване на цветовете осигуряват на потребителите достъп до пълна и жизнена цветова палитра. Усъвършенстваните технически възможности, като например връзката с облака и популярните инструменти за сътрудничество в него, включително Office365, OneDrive и Remote Desktop1, както и дистанционното управление, позволяват на потребителите да пренесат сътрудничеството отвъд Flip и да дадат възможности за работа на служители намиращи се на различни локации.
На InfoComm 2019 бе обявена и следващата фаза на стратегическото партньорство между Samsung и Cisco за подобряване на съвременното сътрудничество на работното място. Чрез интегрирането на превъзходните 4K UHD SMART дигитална медия на Samsung с QMR серията с Cisco Webex Room Kit, групите и екипите, които са разположени на различни места, могат да комуникират чрез видео за едно висококачествено преживяване. Комбинацията също така е лесна за работа, като е проектирана и оптимизирана за по-малки пространства от три до шест души за истинско „Huddle in a box“ решение. Освен това, новият Flip 65” на Samsung е първият интерактивен дисплей, който ще бъде включен в модернизираната версия на серията Webex Room Kit на Cisco, която ще бъде налична по-късно тази година. Комбинацията ще позволи съвместното създаване на Webex на Samsung Flip 65” и ще разшири възможностите за сътрудничество на екипи, разположени навсякъде по света.
„Партньорството между световните лидери Cisco и Samsung ще трансформира работното място“, казва Sri Srinivasan, старши вицепрезидент и генерален мениджър на Webex Devices в Cisco. „Технологията на визуалния дисплей на Samsung е незаменима, като интегрирането на тези дисплеи със серията на Cisco Webex Room Kit ще промени изживяването на екипите в конферентните зали, независимо дали се събират в малко пространство или в споделени такива.“
„Сътрудничеството е в основата на всеки голям бизнес и нашето партньорство със Cisco, лидерът в областта на телеприсъствието и мрежовите технологии, ще ни позволи да трансформираме работните пространства”, каза Hyesung Ha, старши вицепрезидент на Visual Electronics в Samsung Electronics. “Очакваме с нетърпение да работим със Cisco за непрекъснато въвеждане на иновации в начините, по които бизнесът си сътрудничи.”
QLED 8K Signage: Дисплеят с най-висока резолюция на пазара ще се появи глобавно през третото тримесечие
След откриването на 82-инчовия QLED 8K Signage на ISE 2019 в Амстердам, Samsung днес обявява наличността на дисплея в световен мащаб и разширено портфолио, представяйки модела 98”. И двата модела ще бъдат достъпни през третото тримесечие на тази година. QLED 8K на Samsung съчетава най-високата резолюция на пазара с технология за повишаване на качеството с изкуствен интелект, задвижвана от Quantum процесора в 8K. Това означава, че съдържанието може да се произвежда на по-ниска цена и с по-ниска резолюция, но все пак може да се визуализира с качество 8K. Брилянтното качество на картината, със 100% цветен обем и максимална яркост до 4000 нита, вдъхва живот на всеки детайл и привлича вниманието на клиента. В тънък, минимален дизайн, който безпроблемно се вписва във всяка клиентска среда в портретен или пейзажен режим, QLED 8K Signage предлага ново ниво на визуално въздействие за бизнесите.
За да научите повече за InfoComm 2019, посетете www.infocommshow.org. За повече информация относно последнитеS SMART Signage Displays на Samsung, моля посетете https://displaysolutions.samsung.com/infocomm2019.