Бързоразвиващата се платформа за електронна търговия Temu официално покани европейските търговци да се регистрират като продавачи в нея. С този ход те поемат отговорност за управлението на инвентара на продуктите, доставката на продадени стоки и определят потребителските цени на стоките. Temu, от друга страна, се фокусира върху по-бързото време за доставка до западните потребители, както и върху включването на по-разнообразни артикули за тях.
Като част от своя локален модел, Temu вече работи в САЩ, където голяма част от поръчките му се доставят локално. Този подход позволява на международните търговци да се възползват от нарастващата популярност на Temu в Европа. В момента Temu не начислява никакви основни такси или комисионни за продажби и позволява на продавачите да рекламират своите обяви безплатно, което го прави привлекателна възможност за търговците в Европейския съюз (ЕС).
Въпреки че популярността на Temu в Европа расте бързо, компанията все още трябва да отговори на изискванията на Европейската комисия (EK), свързани със Закона за цифровите услуги (Digital Services Act – DSA). Това включва стриктно спазване на правилата във VLOP (много големи онлайн платформи), които бяха въведени, за да осигурят справедлива конкурентна среда за всички участници в електронната търговия на европейския пазар.