Сгъваемите смартфони са ключът към успеха според проучването на Counterpoint
Transsion Holdings, която притежава марката смартфони TECNO, постигна най-добрите резултати в своята бизнес история през третото тримесечие на 2023 г. С годишен ръст от 39% и 190% по-висока печалба през това тримесечие, компания показа, че потребителите от новите пазари знаят как да разпознават добрите смартфони.
Според проучване на Counterpoint, TECNO, най-голямата марка на Transsion, отбеляза впечатляващ годишен ръст на доставките от 62% във всички региони през Q3 на 2023 г. Това допълнително увеличи доставките на телефони, които нарастанаха с цели 36% за същия период.
Тези резултати доведоха до това, че TECNO държи 4% от световния пазар на смартфони през третото тримесечие на 2023 г., както и направиха TECNO 9-ата най-голяма марка смартфони. Това е особено впечатляващо, като се вземе предвид, че пазарният дял се е увеличил повече от три пъти само за три години, помагайки на компанията майка да стане един от 5-те най-добри производители на смартфони в света.
Ръстът в продажбите на телефони TECNO беше съпътстван от подобрение в предлагането, като акцентът беше върху по-скъпите модели, чийто брой се увеличи. Според Counterpoint, почти всички телефони на TECNO вече са оборудвани с 4G или 5G възможности, а броят на 5G моделите се е увеличил с 600% през Q3 на 2023 г. в сравнение със същия период на 2022 г.
Обемът на продажбите на смартфони TECNO от висок клас CAMON и премиум PHANTOM се е увеличил с 53% спрямо същия период на предходната година, записвайки рекордни темпове на растеж. Сега серията PHANTOM представлява почти 5% от глобалните продажби на телефони TECNO, спрямо едва 0,3% преди година. Това ще бъде особено окуражаващо за TECNO, тъй като означава, че тази марка е достатъчно силна, за да се конкурира с най-силните конкуренти в световен мащаб.
PHANTOM V Fold и Flip бързо се разпознават като добре балансирани устройства, с които получавате цялата първокласна функционалност на достъпна цена. Като добавим към това, че TECNO успя да постигне това с първото си поколение сгъваеми смартфони, става ясно защо тези модели са толкова добре приети на световния пазар.
С фокус върху конкурентни продукти на достъпна цена, TECNO може да очаква да получи нова подкрепа от по-добра макроикономическа ситуация и да разшири положителното си влияние както на своя вътрешен африкански пазар, така и на нови пазари по света, включително България.
В дългосрочен план досегашните резултати показват благоприятна траектория на растеж, като се вземат предвид глобалните тенденции като урбанизация, бързо разрастваща се инфраструктура за свързаност, миграция към смартфони, по-евтини компоненти и разпространение на цифрови услуги.