Spotify стартира Greenroom

Успехът на Clubhouse несъмнено провокира активност в аудиото на живо. Вече видяхме Twitter и Facebook да представят своите функции за аудио чат, а сега дойде ред и на Spotify, която стартира новото си приложение Greenroom за iOS и Android. То вече е достъпно на 135 световни пазара.

Услугата по същество е основен заместител на Locker Room, базираната на аудио социална мрежа за фенове на спорта, която Spotify придоби, когато купи Betty Labs през март. Greenroom е насочено към аудиторията от 365 милиона безплатни и платени потребители на Spotify и използва техните данни за хостване или участие в стаи на живо, според избраните интереси.

Разбира се новото съдържание изисква мрежа от активни създатели, но компанията има множество издатели, след придобиванията на подкасти и сключените сделки. Лесно можем да допуснем, че The Ringer, която Spotify придоби миналата година, ще се впише в спортната и поп култура на Greenroom. Съвсем скоро компанията купи и Call Her Daddy, продукт за женски подкасти с публика от лоялни слушатели, която го превърна в многогодишно популярно шоу.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *