Компанията за музикални стрийминг услуги Spotify обяви днес намерението си да разшири предлагането си, като купи две компании, специализирани в областта на подкаста, предаде ДПА.
Spotify не разкрива стойността на сделката за придобиването на Gimlet Media, която създава подкаст съръджание, и Anchor, която създава и публикува подкасти.
Тези придобивания целенасочено ускоряват превръщането ни в световна водеща аудио платформа, посочи в съобщение съоснователят и главен изпълнителен директор на Spotify Даниъл Ек.
Gimlet е основана през 2014 година и посочва, че има слушатели на подкастите си в близо 190 страни. Anchor е основана през 2015 година в Ню Йорк.
Spotify има над 200 милиона потребители, включително над 96 милиона премиум абонати, на 78 пазара. Очаква се сделките да бъдат приключени през първото тримесечие на годината.
Български подкаст в Spotify със “Сутрешно предаване за мениджъри” – https://open.spotify.com/show/3dvBvdekkAB9A6ZwN2lMAa