Услугите за стрийминг на музика станаха много подходящи както за потребителите, така и за музикалната индустрия. Те генерират 65% от приходите в САЩ и тази цифра ще продължи да расте. Spotify и Apple Music достигнаха 51 милиона платени абонати, което е два пъти повече от 2016 година.
Music Watch анализира данните и ги сподели с Bilboard, а изданието отбелязва, че освен тези, които плащат, има още 20 милиона абонати с платени акаунти и семейни планове и 29 милиона потребители, които се възползват от безплатните опции. Двата гиганта в стрийминга на музика очевидно продължават да се развиват и да пазят господството си на пазара, където делът им е най-малко 80%, а по-малко от един от всеки петима потребители използва услугите на другите компании като Google, You Tube, Amazon, Pandorа и iHeartRadio.
Според обявените данни, най-малко 48% от платените абонати притежават преносим MP3 плейър или интелигентен високоговорител в дома си.