Sony представи два нови модела 4K телевизори по време на международното изложение за потребителска електроника CES в Лас Вегас. За да пренесе визуалните изживявания от ново поколение директно във всекидневната, BRAVIA Sony набляга особено много на качеството на картината и на дизайна. От тази година Sony ще брандира BRAVIA телевизорите, които поддържат 4K HDR съдържание, с ново “4K HDR” лого, за да гарантира на потребителите, че с тези телевизори те получават продукти от ново поколение, с които им предстоят завладяващи и емоционални визуални изживявания.
Флагманът XD93 несъмнено е един от най-красивите телевизори които някога сме виждали. Резолюцията която поддържа е 4K. Освен това той може да се похвали с X-tended Dynamic Range PRO която комбинирайки се със Slim Backlight Drive потъмнява подсветката и я прави над три пъти по-силна от тази на обикновен LED телевизор. Продуктите от серията BRAVIA XD93 буквално се сливат със стената, на която са монтирани, оставяйки видима само картината в пълния й блясък. Те осигуряват и ново интуитивно визуално изживяване, благодарение на лесния за употреба интерфейс на Sony и функционалността за гласово търсене, с които разнообразното съдържание е на един клик разстояние.
По време на пресконференцията Sony представи и новото приложение на Sony Pictures Home Entertainment – ULTRA, което ще бъде налично през тази година в САЩ. ULTRA дава възможността за закупуване и стрийминг на 4K HDR филми и телевизионни предавания – най-добрите нови и класически заглавия от 4K дигиталната библиотека на Sony Pictures – директно на Sony BRAVIA телевизора.