Sony възнамерява да раздели своето телевизионно подразделение на три части – LCD телевизори, аутсорсингови операции и телевизори от следващо поколение, съобщава Reuters. Както посочва представител на компанията, разделянето е призвано да помогне на Sony по-точно да определи целите и отговорностите на тези нови подразделения.
През последните пет години притежателите на акции на компанията искаха тя да подобри телевизионното подразделение. Но ако не се случи чудо през последното тримесечие, TV бизнесът на Sony ще приключи със загуби за осма поредна година, посочва Reuters. Тези загуби, както и неспособността на компанията да възстанови печалбата принуждават акционерите да оказват натиск над Sony тя да продаде TV поделението.
Но вицепрезидентът на Sony Казуо Хираи счита, че TV бизнесът както и преди има потенциал и може да бъде възроден. Нещо повече, той предполага, че това трябва да е основно направление за развитие на компанията, за да има тя успешно бъдеще.