По данни на изследователската компанията DisplaySearch през първата половина на настоящата година от Sony са доминирали над всички свои конкуренти на пазара на Ultra HD телевизори, като пазарният им дял е достигнал до 37,8%.
На следващите места, след японската компания, се нареждат LG с 14,2% и Samsung с 4%, като според компанията при всички най-популярни са 55 и 65-инчовите модели, които само за Sony са донесли доход от $185 милиона, докато целият пазар на Ultra HD телевизори е оценяван от аналитиците на $490 милиона за първата половина на 2013-а.
От японската компанията планират да пуснат още модели в най-популярните размери на цени от около $4000 и $5500 съответно, докато според данните, с които разполага DisplaySearch същите модели при LG и Samsung потребителите ще могат да видят на цени с $500 повече, или $4500—6000 за същите размери.
През следващата година обаче се очаква доста по-сериозно раздвижване на пазара, когато традиционно силните компании в областта ще представят и 39 и 50-инчови модификации на по-ниски цени, така че Ultra HD телевизорите да станат достъпни за по-широк кръг потребители.