След отчитане на разочароващи приходи за предишното тримесечие, главният изпълнителен директор на Snapchat, Еван Спигел разкри, че приложението ще бъде подложено на основен редизайн.
В писмо до инвеститорите, Спигел обвинява трудностите, свързани с услугата и неинтуитивния дизайн на приложението за неуспеха и обяснява, че екипът на компанията работи по разрешаване на тези проблеми. Сред основните цели е фокусът върху персонализацията на Snapchat Stories, като за целта се разработва ново решение, което ще предостави на всеки един от 178 милиона ежедневно активни потребители на приложението възможност за различно преживяване. Макар и изключително пестелив откъм подробности, Спигел отбелязва, че това ще доведе до огромно предимство на машинното обучение, без да се компрометира редакционната цялост на платформата Stories, разработена толкова трудно.
Интересното е, че изпълнителният директор на Snapchat наблегна на това, че промените няма да бъдат незначителни и козметични, а по-скоро нещо, което ще се окаже „разрушително за бизнеса на компанията в краткосрочен план“, защото тя рискува да изгуби потребители, но е готова да поеме този риск, в името на дългосрочните ползи.
Третото тричесечие донесе на Snapchat 207.9 милиона долара, което е значително по-малко от очакваните от анализаторите 235.5 милиона, а акциите на компанията се понижиха с 22%.