Snap сравни себе си с Google, а Facebook с Yahoo

Изпълнителните директор на Snap Еван Шпигел коментира честите случаи, в които Facebook се “вдъхновява” от услуги и функции на приложението на компанията му. Той направи и интересно сравнение, в което Snap е Google, а Facebook – Yahoo, съобщава BusinessInsider.

На въпроса как ще коментира копирането от страна на Facebook, Шпигел смята, че това е нормално. “Трябва да свикнеш и да се наслаждаваш на факта, че някой ще те копира, когато правиш готини неща”, казва той.

“Смятаме, че всички ще си разработят стратегия за използване на камерите за добавена и виртуална реалност. Мисля, че помагаме на всички да разберат колко ценна е камерата”, допълва той.

Въпреки това Шпигел все пак загатва, че не е чак толкова доволен от факта, че някой копира. “В крайна сметка това, че Yahoo имат търсачка, не означава, че те са Google”, коментира той.

Основният проблем за Snap обаче сега е друг. Компанията не отговори на очакванията на инвеститорите в първите си резултати след излизането на борсата. Това доведе до понижаване на акциите ѝ с 26%.

Приходите на компанията възлизат на $149.6 млн. при очаквани $159 млн. Все пак това е ръст с 286% спрямо миналата година. Snap има 166 млн. активни потребители дневно, което е с 36% повече в сравнение с година по-рано. Нетната загуба на компанията обаче остава доста голяма – $2.2 млрд. Според Шпигел това постепенно ще се оправи, като сега екипът на компанията е насочен към подобряване на качеството, производителността и автоматизацията.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *