SentinelOne е единственото решение за киберсигурност, включващо AI функции за предотвратяване, откриване и реакция на атаки, насочени към крайни и IoT устройства, контейнери и облаци, в единна или автономна платформа
CLICO България обяви, че услугите на SentinelOne вече са налични в България. Тази новина е факт, след като през тази година CLICO сключи договор за дистрибуция на портфолиото на компанията в държавите в ЦИЕ, сред които и България. Така, чрез българското представителство на CLICO в страната, вече е достъпно интегрирано решение за откриване и реакция на заплахи EDR – Endpoint Detection and Response.
SentinelOne е единственото решение за киберсигурност, включващо AI функции за предотвратяване, откриване и реакция на заплахи през крайни и IoT устройства, контейнери и облаци, в единна и автономна платформа. То е отличено сред визионерите в публикувания доклад на Gartner “Магически квадрант за платформи за защита на крайните устройства”. Според авторите, SentinelOne е идеален вариант за организации, които искат да заменят морално остарелите и неефективни антивирусни продукти със съвременни решения, които имат способности за откриване на непознати заплахи и по-нов подход към защитата на крайните устройства. Със SentinelOne, организациите получават пълна прозрачност във всичко, което се случва в мрежата, със скоростта на машина, на всеки етап от жизнения цикъл на заплахата.
В отговор на все по-нарастващата потребност от защита при кибератаки, по време на настоящата здравна криза, услугата на SentinelOne ще бъде предоставена безплатно, за срок от 60 дни, за нови клиенти до 31 декември 2020 г.
„SentinelOne е директен отговор на рансъмуер и 0-day атаки, с които не могат да се справят традиционните решения за защита на крайните устройства. Слабите решения от такъв тип представляват голям риск за организацията. Той е свързан не само с блокиране на компютрите, вследствие на рансъмуъер атака и преустановяване работата на служителите, но също така и с кражби на чувствителни данни или тяхното необратимо унищожаване, както и санкции по GDPR – когато инцидентът е свързан с лични данни. Когато случаят касае SCADA и други системи от критична важност, това може да доведе и до загуби за цялата икономика. SentinelOne е практическо внедряване на настоящите стандарти за сигурност като NIST CyberSecurity Framework и изпълнение на изискванията на GDPR и Закона за националната система за киберсигурност. Услугата е достатъчно гъвкава и може да бъде лесно мащабирана, така че да отговори както на нуждите на малки, така и на потребностите на големи компании.“ каза Александър Стаменов, регионален мениджър, CLICO България.
„Партньорството с CLICO ще има ефект в цяла Източна Европа, разчитаме много на експертизата им в сферата на IT сигурността и доказания им опит. CLICO се ползва с отлична репутация на пазара като водещ доставчик на решения за киберсигурност. С радост ги приветстваме като стратегически партньор в нашата общност. Наскоро приключихме нов рунд на финансиране (E round) и компанията ни вече се оценява на стойност от 1 милиард щатски долара. Клиентите ще се възползват от това сътрудничество при осъществяването на сигурна дигитална трансформация със Singularity, нашата интегрирана платформа за сигурност, базирана на изкуствен интелект“, допълни Роланд Щрит, старши директор „Търговски канали – EMEA“, SentinelOne.
Услугите на SentinelOne вече намират приложение и в България. Екипът на Tiebreak Solutuons използва облачното решение на компанията от близо месец.
„В началото на пандемията заедно с CLICO България направихме одит на сигурността на нашите технологии. Намерихме няколко слабости, като една от тях беше насочена към това да подобрим сигурността на работните станции на нашите служители. Малко по-късно последваха таргетирани атаки към нас. Благодарение на CLICO България, които ни осигуриха достъп до SentinelOne, спряхме вече над 40 атаки”, каза Добромир Стоев, вицепрезидент „Информационни технологии“, Tiebreak Solutions, по време на конференцията Sofia CyberSec 2020. „Това, което за мен е плюс за SentinelOne, е, че той не изисква премахване на другите антивирусни системи. Ние запазихме антивирусните системи, които имаме и, като допълнение, прибавихме SentinelOne. Инсталирахме облачното решение за 5 минути и го внедрихме на около 200 машини за един час. От 15 години се занимавам с ИТ и не съм имал по-лесна интеграция“, добави още той.