post

Шнайдер Електрик България е с отличия в две категории на Годишните награди на b2b Media. На церемонията по награждаването, която се проведе на 12-и юли, компанията получи второ място в категорията „Инвестиция за устойчиво развитие / Зелена инициатива“ за първата в България иновативна индустриална геотермална система в Умната фабрика на компанията в Пловдив. А в категорията „Иновативна кампания за работодателска марка“ компанията спечели първа награда за Build Smarter Challenge, първото у нас състезание по изграждане на функционираща умна фабрика във видео игра. В конкурса на b2b Media се включиха близо 100 компании, които се състезаваха в над 30 категории.

Компанията ни се стреми да е иноватор във всяко отношение – както технически, така и в организационните си подходи, в зелените си практики, а също и в начините, по които общува с младите поколения ученици, студенти и професионалисти. Иновацията на всяко ниво е това, което движи Шнайдер напред и ни помага да постигаме положително въздействие и устойчиво развитие, както в бизнеса, така и в средата около нас“, каза по повод отличията Ивелина Николова – Генерален мениджър на Шнайдер Елеткрик за България, Албания, Северна Македония и Косово.

Откритата в края на 2023 г. геотермална система на Schneider Electric направи сертифицираната Умна фабрика в Пловдив изцяло независима от природния газ. Това е важна стъпка както за подобряването на енергийната ефективност, така и за постигането на целите за устойчивост на компанията у нас.

Другата награда в тазгодишния конкурс Шнайдер Електрик България заслужи за игровия подход в утвърждаването на работодателската си марка. Като първото в България състезание по изграждане на функционираща умна фабрика във видео игра Build Smarter Challenge е предизвикателство от страна на една от най-високотехнологичните компании в света към младите хора от Поколение Z да погледнат по нов начин към инженерните професии и към творческия заряд на това поприще. Целта на компанията бе да открие „Най-добрия Minecraft проектант в България“ и така да достигне до умовете и креативността на най-изобретателните български тийнейджъри чрез любимата им игра.

Десетото юбилейно издание на конкурса за Годишните награди на b2b Media отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за работодателска марка, както и социално отговорни кампании, иновативно мислене, впечатляващи резултати и устояване в предизвикателна бизнес среда. Журито даде своята оценка по критерии като устойчиво и иновативно поведение, оригиналност на идеите и подходите за постигане на успех, ефективност от реализацията, новаторство при позиционирането на продуктите и услугите, а също и иновативност в начина, по който са били комуникирани.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *