Samsung обича да се присмива на Apple и нейните фенове, които се редят на опашки пред магазините, за да си купят новия модел iPhone, въпреки че не го прави директно. Самонадеяният корейски гигант има богата история в съда и извън него, именно благодарение на своите реклами, но отново атакува вечния си конкурент по случай премиерата на iPhone X по магазините в петък.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=R59TevgzN3k
Новият рекламен клип подчертава войната между двете компании в ретроспекция, която напомня редица решения на Apple за дългосрочното използване на 16 GB вградена памет, или по-малък размер на дисплея, като достига до днешни дни и новите флагмани, които имат нужда от преходник, за да се зареждат и използват за слушане на музика едновременно.
Целта на клипа разбира се е да привлече отново вниманието към Galaxy Note 8, в опит да се възползва от суматохата около премиерата на iPhone X, предизвикала опашки пред магазините по света, а основният довод е, че Samsung винаги е крачка напред хардуерно, пред своя конкурент – нещо, което Android феновете често използват в споровете си с любителите на iOS.