В последните години Apple заведе куп дела срещу Samsung, обвинявайки ги в кражба на дизайна и потребителския интерфейс на серията им смартфони iPhone. Някои от които бяха спечелени, включително и водещото такова в САЩ. Това обаче далеч не пречи на Samsung да продължи да черпи идеи от Apple за развитието на собствения си бизнес.
По-рано през месеца, корейската компания е успяла да привлече в редиците си Тим Гъджел. Той е архитект, като прекарва пет години в Apple на позицията главен дизайнер. Гъджел работи именно по външния вид и интериора на магазините, в които американският гигант продава разнообразните си устройства.
Така очевидно успехът на веригата Apple Store е вдъхновил и Samsung да опитат подобна инициатива. Корейската компания далеч не е първата подобна – Microsoft също инвестира в свои магазини. Те обаче бяха предимно неуспешни.
Все пак, с оглед на лидерските позиции от страна на Samsung при телефоните и богатият им каталог от устройства, те могат само да спечелят от собствена верига магазини. Но дали критиките, че взаимстват идеи от Apple няма да се увеличат?