Прогнозата за приходите е резултат от силната корейска валута през второто тримесечие на годината, която поскъпна спрямо долара, еврото и валутите на повечето нововъзникващи пазари.
Компанията стана и свидетел на забавяне на цялостния растеж на общия пазар на смартфони, както и на растяща конкуренция на китайския и някои европейски пазари. Това доведе до по-големи наличности от смартфони от среден и по-нисък клас.
Второто тримесечие е сезонно слаб период за търсене на смартфони в Китай. Samsung увеличи наличностите си и поради ценовата конкуренция и по-слабото търсене на 3G продукти преди очаквания ръст на 4G LTE продукти на китайския пазар. По-слабото търсене през второто тримесечие доведе и до увеличаване на наличностите в Европа, където Samsung има около 40% пазарен дял.
По отношение на таблетите продажбите са бавни поради по-дългия цикъл на подмяна на устройствата от този на смартфоните, който обикновено е около две до три години. В допълнение, по-големите доставки на 5- до 6-инчови телефони изместиха търсенето на 7- до 8-инчови таблети.
С пускането на нови модели смартфони през второто тримесечие, Samsung организира множество промоции, за да намали съществуващите наличности в каналите за продажба и това увеличи маркетинговите разходи на компанията в сравнение с предишното тримесечие.
Слабото търсене на смартфони се отрази и на System LSI и бизнеса с дисплеи, които осигуряват ключови компоненти и технологии за екрани.
Компанията очаква предпазливо по-положителна перспектива през третото тримесечие с предстоящото представяне на новата си линия смартфони. Samsung не очаква никакви големи маркетингови разходи през следващото тримесечие.
Очакванията на Samsung са за по-големи продажби на смартфони, като това ще има положителен ефект върху бизнеса с дисплеи на компанията. В бизнеса с памет устройства, след стабилните пазарни условия през първата половина на годината, се очаква сезонен ръст в търсенето през третото тримесечие, който да доведе до ръст в приходите.
Samsung ще продължи да разширява своите B2B дейности и очаква с нетърпение да отговори на очакванията на потребителите, като им предложи най-иновативните преносими устройства, смарт домакински уреди и Internet of Things (IoT) устройства.
Консолидирани продажби: приблизително 52.0 трилиона корейски вона
(Диапазон: 51.0 – 53.0 трилиона корейски вона)
Консолидирана оперативна печалба: приблизително 7.2 трилиона корейски вона
(Диапазон: 7.0 – 7.4 трилиона корейски вона)
Тези резултати са консолидирани приходи, изчислени въз основа на K-IFRS
※ Консолидираните цифри за 2014 1Q и 2013 2Q, базирани на K-IFRS, са както следва:
(в трилиона вона) 2014.1Q 2013.2Q
Продажби 53.68 57.46
Оперативна печалба 8.49 9.53
Регулациите за оповестяване на приходите в Южна Корея не позволяват печалба да бъде представяна като диапазон, затова официално оповестяване е направено въз основа на средната стойност, както е посочено по-горе.
Резултатите се оповестяват преди пълното анонсиране на тримесечните резултати за удобство на инвеститори и медии, преди нашият външен одит на финансовите резултати на централи, подразделения и филиали да е приключил официално. По тази причина горепосочените изчисления могат да се различават от реалните резултати.
Пълните приходи за четвъртото тримесечие ще бъдат оповестени след одобрението на финансовото становище и резултатите за тримесечието от Борда на директорите.