Samsung Electronics Co., Ltd. обяви днес, че е запазил шестото си място в класацията на Interbrand „Най-добрите световни марки 2019“ със стойност на бранда от $61,1 милиарда, постигайки ръст от 2% в сравнение с миналата година.
Основните фактори, които изиграха решаваща роля за растежа на Samsung, бяха:
- Пускането на пазара на иновативни продукти, които отговарят на новия начин на живот, тенденциите и нуждите на потребителите, включително хладилника BESPOKE, телевизора Sero и Galaxy Fold
- Потенциалът за силен растеж, основан на бъдещи иновационни технологии, включително 5G, AI, IoT и автомобилния бизнес
- Първа позиция на глобалния пазар за производство на полупроводници и технологично лидерство в индустрията
Мобилният бизнес на Samsung отбеляза поредица от нови успешни устройства в серията Galaxy. Компанията ръководи индустрията в категорията на сгъваемите смартфони с пускането на пазара на Galaxy Fold, като същевременно продължи усилията си да резонира с потребителите чрез историята на марката Samsung „Do What You Can’t“. В бизнеса с дисплеи марката е пазарен лидер в 13 поредни години, не само осигурявайки нови зрителни изживявания на потребителите чрез QLED 8K и микро LED дисплеи, но и допълнително адаптирайки продуктите си към начина на живот на потребителите с предложения като Sero, the Frame и Serif. При дигиталните уреди Samsung запази своята лидерска позиция в сегмента на премум продуктите както при хладилниците, така и при пералните машини, като същевременно създаде иновативни нови продукти с разнообразни потребителски ползи като BESPOKE.
Като водещ бранд за развитието на 5G технологиите, Samsung пусна първия си 5G смартфон. Неговата 5G технология играе значителна роля в превръщането на изкуствения интелект и интернет на нещата в по-осезаеми и постижими цели. Същевременно 5G ускори развитието на автономните превозни средства със своята несравнима скорост.
Бизнесът с полупроводници на Samsung засили присъствието си на пазара през тази година, като започна масово производство на първата 12-гигабитна (Gb) LPDDR5 мобилна DRAM и шесто поколение V-NAND, което се отличава с първия 100+ слоен дизайн в единично тяло в индустрията. Освен това, Samsung непрекъснато инвестира в научноизследователска и развойна дейност и разширява производствените мощности в областта на полупроводниците.
Лидерската позиция на Samsung и инвестициите в иновации също допринесоха за успешната оценка през тази година. Инвестициите на компанията не бяха ограничени до вътрешна научноизследователска и развойна дейност, но включваха и усилия за разширяване на продуктовата екосистема чрез стратегически партньорства, както и инвестиции в стартъпи. Те създадоха нови възможности за бизнес в различни сфери на дейност, включително автомобилната индустрия.
„Радостни сме, че постоянните ни усилия да предоставим значими иновации, които радват потребителите и им помагат да живеят по-добре, са приети добре“, заяви YH Lee, глобален маркетинг директор на Samsung Electronics. „За да подобрим още повече нашата марка, ще продължим да слушаме и да се учим от нашите потребители, както и да променяме обществото чрез иновации, за да можем всички да им се наслаждаваме. ”
След обявяването на „Най-добрите световни марки 2019“ на Interbrand, традиционната годишната среща на Best Global Brands ще се проведе в Ню Йорк на 23 октомври.