Samsung ще представи иновации в дисплеите

Samsung Electronics ще покаже своето портфолио от диджитал сайнидж решения и дисплеи по време на изложението Integrated Systems Europe (ISE) 2016, което се провежда между 09 и 12 февруари в RAI Amsterdam, Холандия. Участието на Samsung в изложението ще премине под мотото „Taking Innovation to the Next Level“ и компанията ще демонстрира пълната си гама дисплеи, които са оптимизирани за сектора на търговията на дребно, хотелиерството и ресторантьорството, както и конферентни зали и зони за забавление. Samsung разполага с най-големия павилион (#AM-100) по време на ISE, простиращ се на 1,415 м2, на който посетителите ще могат да видят визията на компанията за бъдещето на дисплей технологията.

Поради факта, че Samsung произвежда най-добрите и мощни дисплеи, ние непрекъснато търсим нови начини да подобрим технологията и да позволим на нашите партньори да предлагат нови и различни преживявания на своите клиенти“, каза Сеог-ги Ким, старши вицепрезидент на Visual Display Business на Samsung Electronics. „По време на ISE 2016 ние искаме да покажем нашата визия за бъдещето. Освен това, искаме да демонстрираме как нашето широко портфолио от дисплеи и най-новите ни технологии ще отключат нови възможности, за да осигурим свежо и интерактивно съдържание на най-важната публика за нашите партньори“.

Samsung разполага с разнообразни продукти – от големи видео стени и кристално ясни LED табели до огледални и прозрачни OLED дисплеи, предназначени за търговците. Всички продукти от портфолиото ще помогнат на компанията да покаже на посетителите ползите от създаването на поглъщаща и информационна среда, както и какво влияние може да има тя за увеличаване на общуването с клиентите и в крайна сметка увеличаване на продажбите.

Диджитал сайнидж решенията на Samsung, които са предназначени за външна употреба, позволяват на бизнеса да сподели брилянтно и привличащо вниманието съдържание дори в най-трудните условия. Ако погледнем например дисплея OH55D, ще видим, че марката разполага с решение за външна употреба със собствени системи за отопление и охлаждане, което само регулира своите настройки, за да предложи висока производителност при температури от -30 до 50o C. Освен това, дисплеят OH55D е сертифициран по стандарта IP56, за да предложи защита от проникване на прах и вода.

Решението позволява лесна инсталация в павилиони и други външни съоръжения, като поддържа постоянна яркост от 2500 нита и контраст на картината 5 000:1. Тези характеристики и вграденият сензор за нивото на яркост, който автоматично извършва нужните настройки, означават, че съобщението ще бъде видяно, а негативното влияние на околната среда и наличната светлина ще бъдат сведени до минимум.

Професионалната видео стена с тънка рамка (3,5 мм) UD55E е оптимизирана за вътрешна употреба в търговски обекти. Тя комбинира ново поколение възможности за управление на цветовете и подобряване на качеството на картината в едно широкоформатно диджитал сайнидж решение, което предлага ясна картина с постоянно качество. Всяка видео стена UD55E-A преминава през прецизно калибриране и настройки още в завода, за да се предотвратят промени в яркостта и точността на цветовете, което означава, че зрителите могат да получат съобщението, без да се разсейват. Това е първата видео стена с вграден DisplayPort (DP) 1.2 и HDMI портове и позволява споделяне на съдържание в ултрависока резолюция между различни устройства.

Посетителите на ISE 2016 ще бъдат сред първите, които ще видят видео стената с най-тънката рамка в индустрията. Дисплеят UHF-E има дизайн с тънка рамка (0,9 мм на горната и лявата рамка и 0,5 мм на долната и дясната рамка), което позволява на зрителите да се фокусират по-добре върху съдържанието на дисплея. Моделът предлага същата надеждност и точност на цветовете, както своя предшественик UHF-E, и представлява стилен дисплей за непрекъснато възпроизвеждане на съдържание.

Създаден за конферентни зали, контролни зали и среди, в които се събират клиенти, вътрешният дисплей Samsung SMART LED възпроизвежда картина с отлично качество при много ниска цена за експлоатация. Дисплеите от серията разполагат с първокласни диоди и позволяват промяна на композицията на пикселите от 1,5 до 2,5 мм, което осигурява отлична видимост и отговаря на конкретните нужди на потребителите. Тези характеристики, в комбинация с използваните компоненти, позволяват на дисплея да възпроизведе същите дълбоки нива на контраст, реалистична картина, точност на цветовете и качество на картината, които зрителите очакват от най-новите LED телевизори на компанията. По този начин, компаниите могат винаги да разчитат, че картината ще се забелязва дори в пълни с хора търговски помещения.

Samsung ще се фокусира и върху факта, че LED дисплеите на марката предлагат по-високи производителни решения при по-ниски експлоатационни разходи, спрямо традиционните предложения. Вместо прожектори и аналогови дъски LED дисплеите на Samsung съчетават множество функции в едно диджитал сайнидж решение, което увеличава възможностите за споделяне на съдържание и взаимодействие с клиентите.

Чрез изложбата си „Търговски обект от бъдещето“ Samsung кани всички посетители на ISE да видят как интерактивните и сензорните дисплеи ще подобрят взаимодействието с потребителите. Оригиналните дисплеи ML55E и прозрачният дисплей TO55F могат да се използват както за промоционални, така и за приветстващи съобщения. Продуктите могат също да служат като виртуален каталог за аксесоари и продукти. При употреба в сектора на модата и козметиката, клиентите могат да използват огледалните дисплеи, за да видят как дадена дреха ще им стои и да вземат по-информирано решение за покупка.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *