post

На 20-ти февруари, по време на събитието Media Day, което се проведе в сградата на Samsung Electronics в Сеул, компанията показа за първи път в Южна Корея линията телевизори за 2014 година, както и първия в света Samsung Curved UHD телевизор с извит дизайн.

„Samsung създава нова представа за телевизорите със своя модел с извит дизайн, каза HS Ким, изпълнителен вицепрезидент на Samsung Visual Display. Ние ще продължим да бъдем номер едно на световния пазар на телевизори за девета поредна година с нашия нов извит модел.”

В линията Curved UHD TV на Samsung за 2014 година ще бъдат включени 105, 78, 65 и 55-инчови модели.

Освен това Samsung планира да разшири категорията плоски UHD телевизори като добави 110, 85, 65, 55 и 50-инчови модели.

Благодарение на напредналата технология, новият Samsung Curved UHD TV е с оптимална извивка от радиус 4200R, която предоставя най-доброто качество на картината при гледане от нормална дистанция (3 – 4 метра).

Новият Samsung Curved UHD TV, който е извит с радиус 4200R, предоставя отлично качество на картината и носи поглъщащо визуално изживяване на потребителя. Извитият екран дава по-широко поле за гледане и създава панорамен ефект, който кара дисплея да изглежда по-голям, отколкото е всъщност, и засилва усещането за дълбочина.

Samsung активно работи върху разширяването на UHD екосистемата за съдържание и планира да стартира своя „UHD Video Pack” през март. Пакетът ще включва UHD игрални и документални филми от студията на Холивуд, включително FOX и Paramount. До 50 UHD материала ще бъдат достъпни за гледане през тази година от панела Multimedia в Smart Hub.

Освен това, Samsung планира да подкрепи първото UHD излъчване на живо през април в съвместен проект с корейски кабелни оператори.

Смарт телевизорите вече са по-бързи, благодарение на обновения четириядрен процесор. Всъщност, QuadCore Plus е до два пъти по-бърз, предоставя по-бързо зареждане и навигация и подобрява производителността на смарт телевизора.

Samsung подобри и функцията „Soccer Mode” на своите Smart TV, която улавя най-добрите моменти от играта и предоставя услуга, която ги оптимизира за телевизора. Например, Samsung Smart TV автоматично разбира, когато гласът на коментатора става по-силен или когато има промяна на електронното табло за резултати и по този начин предоставя най-доброто от играта.

На събитието Media Day, Samsung представи и своята глобална маркетингова кампания „Samsung UHD TV Coliseum.” Samsung построи голяма структура наподобяваща колизеум, която се състои от 65-инчови Samsung Curved UHD телевизори. Компанията разработи съвместно със световноизвестния режисьор Майкъл Бей специално видео на „Трансформърс 4”, което пуснаха за първи път в Корея преди премиерата на самия филм през юни.

Също така Samsung показа различни аудио и видео продукти, които предоставят още по-високо качество на звука в допълнение на Curved UHD TV. Например, усилвателя с лампово усилване на Sound Bar F850 на Samsung е хармонизирана с цел по-живо звучене, когато гледате спортни състезания или концерти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *